Makale yazarken nelere dikkat edilmelidir? Bir haber bülteninde, içerik ne kadar iyi olursa, geliştirmeye ne kadar çok zaman ve çaba harcanırsa, geri dönüş o kadar yüksek olduğunu kanıtlayan bir çalışmanın sonuçlarını göstermek istiyoruz.
Şirket Orbit Media , içerik yazarlarına ve etkili bir yaklaşıma yıllık araştırma yatırımı yapmaktadır.
2014 yılına kıyasla şu an bir makale oluşturma süresi %44 civarında arttı. Gönderi başına ortalama süre 3 saat 28 dakikadır. Yani burada anlatılmak istenen artık google bir içeriğin hazırlanma süresine bağlı olarak daha fazla değer veriyor. İçerik yazarken daha dikkatli olun ve anahtar kelimelerinizi güzel yayarak razın.
Yukarıdaki grafiğe bakarsanız, 6 saatten fazla zaman harcayan yazarların sayısının nasıl arttığını görebiliriz. Gerçek şu ki, düzgün materyal yazmak için 6 saat yeterli değil. İçerik girerek kazancınızı artırmak istiyorsanız çok kaliteli makaleler yazmalısınız.
Konu ne kadar derin işlenirse, içeriğe o kadar ilginç, akılda kalıcı, faydalı gerçekler eklenebilir. Ortalama gönderi uzunluğu 1.150 kelime civarındadır, ancak içerik hacmi ile performans arasındaki ilişki daha da belirgindir:
Makale Yazarken Dikkat Edilmesi Gereken Etik Kurallar arasında; Editörlerle birlikte çalışan yazarlar, kendi yazılarını kendileri yazanlara göre daha fazla gelir getirisi olduğunu bilmelidir. İlk ve son sütunları karşılaştırdığımızda çarpıcı bir fark görüyoruz, bu da metinle bağımsız çalışmanın her zaman iyi olmadığını kanıtlıyor. İçeriğin profesyonel bir editör tarafından çalışması önemlidir.
Bir editörle çalışmanın faydaları şunlardırdan kaçınmak olur;
Makale nasıl yazılır konusunda diğer bağlığımız güncelleme. Her seferinde yeni bir materyal gönderirseniz, çabuk index alırsınız. Malzemeyi yayınlar ve güncellemezseniz, elde edilen etkiyi hızla kaybedersiniz. Organik trafiği yönlendiren içeriği güncellemek önemlidir.
Geçmiş yayınları sürekli güncelleyen yazarlar en iyi etkiyi elde eder:
Neden?
İlk olarak, içeriği güncellemek, temel sorgular için arama sonuçlarının sürekli incelenmesini gerektirir. Google'da içeriğin gücellenme süresini belirttiğini çoğu haber sitesinde görmüşsünüzdür. Arama başlıklarında "9 saat önce güncellendi" şeklinde yazar.
Doğrudan rakiplerinizin konu hakkında yeni neler yazdığını öğrenebilirsiniz.
İkinci olarak, sürekli güncellemeler içeriği alakalı ve değişen kullanıcı istekleriyle daha alakalı hale getirir.
İçerik girerken nelere dikkat etmeliyiz? Bu tür öneriler çoğu zaman dikkate alınmaz ancak google'ın dikkat ettiği şeylerden biri de makale içindeki farklı uzantılardır. Makalenizi sadece resimlerle süslemeyin. Video ve ses gibi ek içerik hakkında her zaman dikkatli olun.
Ek içeriğin daha iyi performans göstermesi için alakalı, alakalı, alakalı ve orijinal olması gerekir.
Farklı dosya tiplerini kullananlar daha iyi sonuçlar alır:
Grafiklerin karşılaştırılması, video ve sesin içerik performansı üzerinde en büyük etkiye sahip olduğunu göstermektedir. Bu, giderek daha fazla kullanıcının cep telefonlarından içerik üretmesi gerçeğiyle kolayca açıklanabilir.
Makale yazarken dikkat edilmesi gereken kurallardan biri de özgün yazı. Özgün araştırma sonucunda yazılan içerikler her zaman daha etkilidir.
Bu tartışılmaz bir gerçektir. Google veya Yandex'de bir iş sorusuna cevap aradığınızı hayal edin. Bir sürü site geziyorsunuz ve siteden siteye yazılan aynı tür içeriği görüyorsunuz. Hatta bir yerlerde tamamen kopyalandığını farkediyorsunuz. Ve birdenbire, yeni verilerle, yeni bir görünümle, diğer gerçeklerle dolu yeni malzemeler bulursunuz. Sorunuza cevap veriyor, cevabı verilerle doğruluyor, orijinal istatistikler sunuyor. Bu gerçekten hoşunuza gitmez mi? Google'ın da hoşuna gidiyor.
Şirket Orbit Media , içerik yazarlarına ve etkili bir yaklaşıma yıllık araştırma yatırımı yapmaktadır.
1. İçeriğin etkinliği doğrudan harcanan çabaya ve zamana bağlıdır
2014 yılına kıyasla şu an bir makale oluşturma süresi %44 civarında arttı. Gönderi başına ortalama süre 3 saat 28 dakikadır. Yani burada anlatılmak istenen artık google bir içeriğin hazırlanma süresine bağlı olarak daha fazla değer veriyor. İçerik yazarken daha dikkatli olun ve anahtar kelimelerinizi güzel yayarak razın.
Yukarıdaki grafiğe bakarsanız, 6 saatten fazla zaman harcayan yazarların sayısının nasıl arttığını görebiliriz. Gerçek şu ki, düzgün materyal yazmak için 6 saat yeterli değil. İçerik girerek kazancınızı artırmak istiyorsanız çok kaliteli makaleler yazmalısınız.
2. Konuya derinlemesine dalmak en iyi sonuçları verir
Konu ne kadar derin işlenirse, içeriğe o kadar ilginç, akılda kalıcı, faydalı gerçekler eklenebilir. Ortalama gönderi uzunluğu 1.150 kelime civarındadır, ancak içerik hacmi ile performans arasındaki ilişki daha da belirgindir:
3. Sürekli İçeriği Güncel Tutma
Makale Yazarken Dikkat Edilmesi Gereken Etik Kurallar arasında; Editörlerle birlikte çalışan yazarlar, kendi yazılarını kendileri yazanlara göre daha fazla gelir getirisi olduğunu bilmelidir. İlk ve son sütunları karşılaştırdığımızda çarpıcı bir fark görüyoruz, bu da metinle bağımsız çalışmanın her zaman iyi olmadığını kanıtlıyor. İçeriğin profesyonel bir editör tarafından çalışması önemlidir.
Bir editörle çalışmanın faydaları şunlardırdan kaçınmak olur;
- aynı tür kelimelerin ve gramer yapılarının tekrarları
- yazım hataları ve noktalama hataları
- yanlış ifadeler ve anlaşılması zor cümleler
- gerçeklerin tutarsızlıkları
- metinde gereksiz bilgiler
4. İçeriğin sürekli iyileştirilmesi
Makale nasıl yazılır konusunda diğer bağlığımız güncelleme. Her seferinde yeni bir materyal gönderirseniz, çabuk index alırsınız. Malzemeyi yayınlar ve güncellemezseniz, elde edilen etkiyi hızla kaybedersiniz. Organik trafiği yönlendiren içeriği güncellemek önemlidir.
Geçmiş yayınları sürekli güncelleyen yazarlar en iyi etkiyi elde eder:
Neden?
İlk olarak, içeriği güncellemek, temel sorgular için arama sonuçlarının sürekli incelenmesini gerektirir. Google'da içeriğin gücellenme süresini belirttiğini çoğu haber sitesinde görmüşsünüzdür. Arama başlıklarında "9 saat önce güncellendi" şeklinde yazar.
Doğrudan rakiplerinizin konu hakkında yeni neler yazdığını öğrenebilirsiniz.
İkinci olarak, sürekli güncellemeler içeriği alakalı ve değişen kullanıcı istekleriyle daha alakalı hale getirir.
5. Makaleye Ses ve Video Eklemenin Faydaları
İçerik girerken nelere dikkat etmeliyiz? Bu tür öneriler çoğu zaman dikkate alınmaz ancak google'ın dikkat ettiği şeylerden biri de makale içindeki farklı uzantılardır. Makalenizi sadece resimlerle süslemeyin. Video ve ses gibi ek içerik hakkında her zaman dikkatli olun.
Ek içeriğin daha iyi performans göstermesi için alakalı, alakalı, alakalı ve orijinal olması gerekir.
Farklı dosya tiplerini kullananlar daha iyi sonuçlar alır:
Grafiklerin karşılaştırılması, video ve sesin içerik performansı üzerinde en büyük etkiye sahip olduğunu göstermektedir. Bu, giderek daha fazla kullanıcının cep telefonlarından içerik üretmesi gerçeğiyle kolayca açıklanabilir.
6. Özgün İçerik Girme
Makale yazarken dikkat edilmesi gereken kurallardan biri de özgün yazı. Özgün araştırma sonucunda yazılan içerikler her zaman daha etkilidir.
Bu tartışılmaz bir gerçektir. Google veya Yandex'de bir iş sorusuna cevap aradığınızı hayal edin. Bir sürü site geziyorsunuz ve siteden siteye yazılan aynı tür içeriği görüyorsunuz. Hatta bir yerlerde tamamen kopyalandığını farkediyorsunuz. Ve birdenbire, yeni verilerle, yeni bir görünümle, diğer gerçeklerle dolu yeni malzemeler bulursunuz. Sorunuza cevap veriyor, cevabı verilerle doğruluyor, orijinal istatistikler sunuyor. Bu gerçekten hoşunuza gitmez mi? Google'ın da hoşuna gidiyor.