Siteniz sadece içerik ve tasarım olarak değil, arama sonuçları içinde iyi bir performans göstermelidir. Bir sitenin iyi performans gösterebilmesi için, trafiğe maruz kalması gerekir. Yani siteye giriş ve çıkış yapanın çok olması gereklidir. Bir site, aramalarda iyi sıralanırsa doğru trafik alır. Bu nedenle sitenizin içeriklerine kritik anahtar kelimeler girmeniz gerekir.
SEO ile uğraşırken, sadece temel işlevlerle uğraşın.
Arama motorları, aranan kelimelerle ilgili olan içerikleri ister. Bunlar içeriklerinizde kullandığınız anahtar kelimeler olabilir.
Sitenizin tasarımında, tasarım kod yapısında basamaklı stil sayfaları kullanın. Özellikle H1, H2 etiketlerine değer verin. Örneğin başlık, sayfadaki önemli içeriği vurgulamak için kullanılır. CSS dosyası, sitenizin hızlı yüklenmesini sağlar ve sitenize görsel tasarım vermenize olanak tanır.
Web sayfaları, bir web sitesinde yayınlanan sayfalara denir. Benzersiz sayfa başlıkları, arama motorları açısından önemlidir. Benzersiz başlıklar, farklı anahtar kelimeler kullanmanıza yardımcı olur.
İlgili bağlantı derken, sitenizde yayınladığınız içeriklere girdiğiniz bağlantılardır. İlişkili bağlantılar, ilgisizsite bağlantılarından daha önemlidir. Bu bağlantılar, arama motorlarınca pozitif etki ile size geri döner. Arama motorları ilgisiz bağlantılara önem vermez. Bağlantı kirliliği olarak bakar.
Bağlantıdaki metinleri değiştirerek çeşitli cümleler kullanmak, arama motorlarınca “doğal bağlantı” olarak algılanır. Arama motorları algoritması gereği bağlantı metinlerini kullanır.
İçeriklerinizi güncel tutun. Arama motorları içeriklerinizi güncelliğini ve güncellediğiniz içeriklere yeni eklemeler yaptığınızı fark eder.
Kaliteli ve güncel içerik yayınlamaya öenm verin. Kliteli içerik, ziyaretçileri ve arama motorlarını sitenize çeker. Kaliteli içerik sağlamak için güncel konuları içeren içerikler yayınlamak ve bağlantı vermek gerekir.
SEO ile uğraşırken, sadece temel işlevlerle uğraşın.
Arama motorları ne ister?
Arama motorları, aranan kelimelerle ilgili olan içerikleri ister. Bunlar içeriklerinizde kullandığınız anahtar kelimeler olabilir.
SEO
1. CSS – Basamaklı Stil Sayfaları
Sitenizin tasarımında, tasarım kod yapısında basamaklı stil sayfaları kullanın. Özellikle H1, H2 etiketlerine değer verin. Örneğin başlık, sayfadaki önemli içeriği vurgulamak için kullanılır. CSS dosyası, sitenizin hızlı yüklenmesini sağlar ve sitenize görsel tasarım vermenize olanak tanır.
2. Başlıklar
Web sayfaları, bir web sitesinde yayınlanan sayfalara denir. Benzersiz sayfa başlıkları, arama motorları açısından önemlidir. Benzersiz başlıklar, farklı anahtar kelimeler kullanmanıza yardımcı olur.
3. İlgili Linkler
İlgili bağlantı derken, sitenizde yayınladığınız içeriklere girdiğiniz bağlantılardır. İlişkili bağlantılar, ilgisizsite bağlantılarından daha önemlidir. Bu bağlantılar, arama motorlarınca pozitif etki ile size geri döner. Arama motorları ilgisiz bağlantılara önem vermez. Bağlantı kirliliği olarak bakar.
4. Bağlantı Metni
Bağlantıdaki metinleri değiştirerek çeşitli cümleler kullanmak, arama motorlarınca “doğal bağlantı” olarak algılanır. Arama motorları algoritması gereği bağlantı metinlerini kullanır.
5. Güncel İçerik
İçeriklerinizi güncel tutun. Arama motorları içeriklerinizi güncelliğini ve güncellediğiniz içeriklere yeni eklemeler yaptığınızı fark eder.
6. Kaliteli İçerik
Kaliteli ve güncel içerik yayınlamaya öenm verin. Kliteli içerik, ziyaretçileri ve arama motorlarını sitenize çeker. Kaliteli içerik sağlamak için güncel konuları içeren içerikler yayınlamak ve bağlantı vermek gerekir.